
Θέματα, που αφορούν την ενίσχυσή του Αγίου Όρους καθώς και γενικότερα ζητήματα που απασχολούν την Ιερά Κοινότητα τέθηκαν επί τάπητος κατά τη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τριμελή Ιεροκοινοτική επιτροπή του Αγίου Όρους, σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση από το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού.
















