Με κάθε λαμπρότητα έγινε και φέτος ο πανηγυρικώς εσπερινός στο Μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής στην Αρεια Ναυπλίου. Τον εορταστικό εσπερινό τέλεσε ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος. Τον εσπερινό παρακαλούθησαν πάρα πολύς κόσμος από το Ναύπλιο και το Αργος.
STUDIO B&G