Μπορείτε να επικοινωνείτε στο email

studiopressbg@gmail.com

23 Ιουνίου 2026

Δείπνο στους απόφοιτους των Λυκείων παρέθεσε ο Μητροπολίτης Αργολίδας

 Ομιλία

Σε μία υπέροχη καλοκαιρινή βραδιά, ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος, υποδέχθηκε και δεξιώθηκε τους απόφοιτους μαθητές όλων των Λυκείων της Αργολίδος στο κέντρο εστίασης Κολιζέρας στις πανέμορφες Μυκήνες, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026.
Κατά την διάρκεια του δείπνου ο Μητροπολίτης μίλησε στους απόφοιτους μαθητές και τους ευχήθηκε μία καλή πορεία στην ζωή τους, ενώ τους έδωσε ως ευλογία ένα βιβλίο με την ζωή και το έργο του Αγίου Λουκά του Ιατρού, με ιδιόχειρη αφιέρωση στον κάθε μαθητή χωριστά.
Η βραδιά έκλεισε με τις ευχές όλων για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά.
Στο δείπνο παραβρέθηκαν ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Β .Πολύδωρας, διευθυντές και καθηγητές των Λυκείων Αργολίδος.
Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη εκδήλωση πραγματοποιείται την τελευταία δεκαετία από την Ιερά Μητρόπολη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες